New

Bandes

Una abadía de Dominican Don’t Play encapuchaos y armaos de machetes cuerren detrás de varios Trinitarios. Ye lo de siempre. La vida nun cambió gran cosa de cuando yéramos guajes. Nun ye que lo eche de menos, pero entiendo esi sentimientu de pertenencia a dalgo. Un...

Agora mesmo

Agora mesmo Dacuando veo muertos -como-y diz Haley Joel Osment, nel papel de Cole Sear, a Malcom Crowe, qu’interpreta Bruce Willis, na película “El sexto sentido” del realizador indiu M. Night Shylmalan-, y esta mañana de fin de branu vien de pasame una vuelta más de...

Covid

Covid Alcordéme estos díes de descansu d’una hestoria del llexislador Zaleuco de Locris que nel sieglu VII enantes de Cristu pasó por ser ún de los xueces más honestos del so tiempu. Y ello fue qu’a un fíu d’él acusánralu d’un delitu de desórdenes públicos por ebriedá...

Dereches

Dereches Vengo d’una llingua que conserva los nomes de los trabayos vinculaos a la tierra y de la propia tierra, que conserva les maneres afayaíces de falar cola xente de casa y los amigos y de falar d’amor de la manera más guapa y de dirixise a dios o a la virxen de...

Brinde

Brinde Siempre torno a Walt Whitman como’l que torna a casa, como’l cristianu que siempre alcuentra dalgo eterno nel evanxeliu según san Xuan o l’hindú siguidor del vedanta advaita que lo afaya nes declaraciones del pensador Sankara, o meyor, como’l que llevanta una...

Un palaciu

Un palaciu Por ser educáu pa príncipe, yo tamién tuve l’aquel –el privilexu- d’estudiar nun palaciu barrocu que fuera enantes castiellu medieval, cola más grande parte de les aules en torno a un patiu de galería corrida que descansaba sobre doce columnes toscanes y...

Ismael Mª. Glez. Arias

Otros

Ismael Mª González Arias

Alonso

Añu: 2008
Editorial: RGE
Xeneru: Fotografía

Repasu biográficu a Alonso, el fotógrafu de referencia del Mieres de la posguerra. Acompañáu d’un amuesa d’alredor de doscientes fotografíes, nes que se recueye la so visión artística y testimonial del tiempu nel que-y tocó vivir.

Ismael Mª González Arias

50 años en blanco y negro

Añu: 2005
Editorial: Mieres Club Patín
Xeneru: Historia

Amuesa y notes del llibru de fotografíes dedicáu al cincuentenariu del nacimientu del Mieres Club Patín.

Ismael Mª González Arias

El Valle

Añu: 2005
Editorial: RGE
Xeneru: Fotografíes

Fotografíes del Valle de Cuna tomaes pol autor con motivu de la presentaciónde la candidatura del Valle a Pueblu Exemplar d’Asturies nos Premios Prícipe d’Asturies.

Ismael Mª González Arias

Vamos pa Venecia

Añu: 2005
Obra de teatru estrenada pol Grupu Teatru N’Alpargates y Orbayando, dirixida por Andrés Presumido.
Xeneru: Traducción

Traducción al asturianu de la obra de teatru del autor arxentinu J. Accame, sobre les peripecies d’un vieyu puticlub a puntu de cerrar por falta clientela.

Ismael Mª González Arias

Hailos

Añu: 2003
Editorial: Ediciones Trabe
Xeneru: Monólogos de Xulián Burgos

Amuesa y notes de los monólogos humorísticos del autor mierense Xulián Burgos.

Ismael Mª González Arias

El cantar de los pipiolos

Añu: 2003
Obra de teatru estrenada pol Grupu Teatru N’Alpargates y Orbayando, dirixida por Andrés Presumido.
Xeneru: Traducción

Traducción al asturianu de la obra de teatru de Pedro Mario Herrero, con problemes de censura nel momentu de la so estrena y que recuperaba nesta versión el so espíritu orixinal.

Ismael Mª González Arias

¡Tocónos, muyer, tocónos!

Añu: 2002
Obra de teatru estrenada pol Grupu Teatru N’Alpargates y Orbayando, dirixida por Andrés Presumido.
Xeneru: Traducción

Traducción al asturianu de la obra de teatru de Rafael Mendizábal sobre les peripecies d’una familia a la que-y toca la bonoloto.

Ismael Mª González Arias

El poder de les llárimes

Añu: 1998
Editorial: Ediciones Trabe
Xeneru: Poemes de Laudelino León

Amuesa y notes de los poemes del autor mierense Laudelino León.

En busca de Xovellanos

“El mundu siguía cambiando n’alredor a la velocidá de les fases de la lluna. Nada diba ser igual al norte del Sáhara depués de Napoleón. Nada nel sur del Sáhara depués d’Usuman dan Fodio. Ellos fueran homes que ñacieran pa marcar el ríu de la hestoria. A la xente como nosotros nun nos tocaba más que sentanos nuna oriella d’esi ríu a ver les agües pasar y, dacuando, mercadores como yéramos, garrar una chalana y cruzar a la otra oriella”

Trabe / Uviéu 2006